20.11.2012

Pohdintaa ja kuulumisia

Sivupalkissa olevan kyselyn vastausaika päättyi ja täytyy sanoa että olen vähän yllättynyt tuloksista. Kyselyyn vastasi 28 henkilöä, joista yhdeksän vastasi, että heillä ei ole kirjeenvaihtokavereita, vaikka he haluaisivat. Aloin pohtimaan mistä tämä johtuu, että halua on mutta kirjeenvaihtokavereita sitten ei. Ajattelin että voisinko auttaa tässä asiassa jotenkin. Olenhan tehnyt postauksen, jossa on vinkkejä kirjeenvaihtokaverin löytämiseen. Suosittelen kovasti hankkimaan kirjeenvaihtokaverin, jos kiinnostusta löytyy!

Mun postilaatikko kolahtelee liian harvoin. Olisi mukavaa saada kirjeitä useammin. Vaikka mulla on yli kymmenen kirjeenvaihtokaveria, saan kirjeitä tosi harvoin. Positiivista on kuitenkin se, että tällä hetkellä mulla on opiskelujen kanssa kiireitä, ja koeviikkokin painaa päälle, joten aikaa kirjeiden kirjoitteluun ei edes olisi kauheasti.

Mä hankin kaksi uutta kirjeenvaihtokaveria, toisen sain Suomesta ja toisen Ruotsista. Mä oon pitemmän aikaa halunnut kirjeenvaihtokaverin Ruotsista, ajattelin että olis kiva yrittää kirjoittaa ruotsiksi. Löysin tosi mukavan oloisen tytön Students of the World-sivustolla. Kun olin lukenut hänen ilmoituksen, mulla tuli heti olo että tuon tytön mä haluan kirjeenvaihtokaveriksi. Laitoin hänelle sähköpostia ja nyt odottelenkin jo häneltä kirjettä. :---)

Mä odotan innolla että pääsen kirjoittelemaan ja lähettämään jouluisia kirjeitä. Mä löysin viime viikolla kirpputorilta tosi kivan pussin, jossa oli mm. tarroja, kirjekuoria ja joulupukkipaperia. Tän vuoden joulupostimerkit on mun mielestä tosi kivoja, niiden kolmiomainen muoto on tosi kiva.

Muistakaa osallistua jouluarvontaan, vielä on muutama päivä osallistua. :) Osallistumaan pääset -> tästä <-

Minkälaiset postaukset on teidän mielestä kivoimpia mun blogissa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti