3.11.2012

Jouluarvonta!



Joulu lähestyy ja ajattelin järjestää teille arvonnan. Arvonnan palkintoon sisältyy kaikki tämän postauksen kuvissa oleva, eli:

Viisi kappaletta avattavia tonttukortteja
Kolme rullaa koristeteippiä
Enkelikoristeita
Paketti tonttu kirjepapereita (sis. 5 paperia)
Tonttuaiheisia avattavia askartelukorttipohjia + kuoret (5+5)
Lajitelma erilaisa joulukortteja
Tarra-arkki
Koristepaperi

Säännöt


Osallistuaksesi sinun tulee olla julkinen lukijani Google käyttäjäraadin kautta. Jos et ole vielä lukijani, voit liittyä nyt ja pääset mukaan arvontaan. Liity klikkaamalla sivun oikeasta reunasta sinistä "Liity tähän sivustoon" nappia.

Osallistuaksesi jätä kommentti tähän postaukseen. Kommenttisi tulisi sisältää nimimerkkisi, jolla luet blogia ja toimiva sähköpostiosoitteesi, jonka kautta voin ottaa yhteyttä arvonnan voittajaan. Halutessasi voit kertoa miksi luet blogiani, antaa rakentavaa palautetta, kertoa risuja ja ruusuja yms.


Arvonnan suoritan netistä löytyvällä arvontasovelluksella.


Lisäarvat
1. lisäarpa - Mainostat arvontaa blogissasi tämän arvontapostauksen linkin sekä ensimmäisen palkintokuvan kera. Ilmoitathan minulle linkin postaukseesi/blogiisi, kiitos! :)
2. lisäarpa - Olit blogin julkinen lukija ennen tätä arvontaa
Ilmoitathan kommentissasi moneenko arpaan olet oikeutettu.
Arpaonnea! :) 
Aikaa osallistua on 24.11.2012 asti.

19 kommenttia:

  1. hknbloo, h.knutas@hotmail.com ja 2 arpaa (t. uskollinen lukija)
    Ja mahtava blogi, jatka samaan malliin:)

    VastaaPoista
  2. http://passionforpostcrossing.blogspot.fi/2012/11/joulujuttuja.html

    ^tein omaan blogiin mainoksen! Ja olin julkinen lukija jo aikasemmin :) Eli mahtavat 3 arpaa ilmeisesti mulla, jeejee!
    t. TODAY, mulla ei oo mitää sähköpostii jossa ei olis koko mun nimee et en sitä mielellää tänne laittas:o voiks tehä niin et jos arpaonni suosii niin ilmotat siitä mun blogiin kommentilla vaikka? :)

    VastaaPoista
  3. http://artlifeandtravel.blogspot.fi/2012/11/aika-pysahtya.html

    ja oon ollu julkinen lukija jo hyvän aikaa (nimimerkillä jenni)

    jenni.kero@hotmail.fi

    eli 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  4. Olen ollut lukijana jo ennen arvontaa nimimerkillä jansku.

    Luen blogiasi koska olen itsekin kiinnostunut kirjeiden ja postikorttien kirjoittamisesta ja lähettelystä. Pidän myös tavastasi kirjoittaa postauksia, paljon kuvia :))

    eli 2 arpaa (:

    jansku410@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Lukijana minäkin olen ollut jo jonkun aikaa. :) Olen itse kanssa perinteisen postin ystävä, ja kirjeitä, kortteja ja paketteja lähettelenkin paljon mieluummin kuin tekstareita tai virtuaaliviestejä ^__^ Minusta on oikein mukavaa että joku pitää aiheesta blogia.

    eli 2 arpaa tännekin.

    yoana.rock@gmai.com

    VastaaPoista
  6. nimi: Jungpo
    email: satsumaimo94[at]gmail[dot]com
    Yksi lisäarpa siitä, että olen seurannut blogiasi myös aikaisemmin :3

    VastaaPoista
  7. unohtui kertoa, miksi luen blogiasi! =D Tykkään itsekin kirjeenvaihdosta ja minullakin on kirjeenvaihtoon liittyvä blogi. On kiva katsella muiden posteja! :D

    VastaaPoista
  8. Ihanan blogisi lukijana jo pidemmän aikaa eli 2 arpaa. :)

    ivylilycrafts@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Nimimerkki: Viljami
    Sähkäri: viljamijanelli@gmail.com

    Minulle on siis 3 arpaa.

    http://jouluntaik.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Osallistun arvontaan nimimerkillä Vadelmasorbetti.
    Minäkään en halua antaa sähköpostiosoitettani, joten ilmoitatko blogiini (http://www.waiting4yourletter.blogspot.fi), jos voitan? :)
    Blogiasi luen, koska on ihana nähdä toisten saamia posteja ja kirjoitat kivasti. Laitat postauksiisi myös paljon kuvia! ^^
    Olin lukijana jo ennen arvontaa ja mainostin blogissani, eli kolme arpaa.

    VastaaPoista
  11. Nimimerkki: Riina
    Sähköpostini: riina@tutka.net
    Kolme arpaa, koska mainostin arvontaa, olen blogin lukija ja olin jo ennen arvontaan. (:

    http://sateenkaarii.blogspot.fi/2012/11/arvonnan-mainostusta.html

    VastaaPoista
  12. Osallistun veera nimellä! :)
    werauh@hotmail.com

    Ja olen oikeutettu yhteen arpaan, koska löysin blogisi vasta tänään :<

    VastaaPoista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. Olen julkinen lukijasi nimellä Käpsy ja sähköposti on: sitronella@hotmail.com

    Toivottavasti tällä yhdellä arvalla voitto osuisi kohdalle, olisi niin ihanaa herätellä vanha rakas harrastus taas henkiin! Nuorempana harrastin kirjeenvaihtoa ihan urakalla ja rakastin kaikkea söpöä; kirjepapereita ja etenkin tarroja joita mulla on tuolla varastossa edelleenkiin varmaan yli 100 avaamatonta arkkia.. niitä on kuule tilailtu ulkomailta saakka kun buumi oli "pahin"... :D:D Nykyään kirjoittelen enää satunnaisesti kavereille joita en näe niin usein, ja onhan se kyllä ihanaa puuhaa.. :) Ja se ilo mikä siitä koituu kun toinen saa kirjeen jota olen ajatuksella juuri hänelle tehnyt. ^^

    Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
  15. Vai häh, oonko sittenkin Käpsytin? No, enivei, jompikumpi. =D

    VastaaPoista
  16. Yhdellä arvalla mukana jouluisessa arvonnassa. Mielenkiintoinen blogi :)

    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  17. Postcrossaus vie kyllä mennessään.
    Arvontaan osallistun mieluusti, jouluisille paperi- ja askartelutuotteille on aina käyttöä.
    Olen yhdellä arvalla mukana, olen lukijanasi nimimerkillä lentoemo.
    flight(at)luukku.com

    VastaaPoista