8.2.2013

Viimeaikoina saatuja kortteja + uusi blogi

From Taiwan. Tämän kortin sain Taiwanilaiselta ikäiseltäni tytöltä. Hän kertoi Taiwanilaisesta bändistä joka yllättäen oli minullekin tuttu ja mieluinen bändi.
From Russia.
From USA. Lähettäjä kertoi että on mennyt naimisiin isossa laivassa kuvassa näkyvällä joella viime kesänä
From USA. Tämän kortin lähettäjä näytti rakastavan kovasti kotipaikkaansa Chicagoa ja toivoi että joskus vierailisin siellä. Hän ei näköjään ollenkaan ollut lukenut korttitoiveitani sillä tälläiset kortit eivät ole ihan minun mieleeni :/
From Germany. Tämä ihana kortti tuli Saksasta. Lähettäjä oli saanut tämän ulkomailta joten tämä on tullut minulle monen mutkan kautta :)
From Netherlands. Tämä kiva kortti tuli Alankomaista. Hän kertoi omistavansa paljon korttitoiveisiini sopivia kortteja mutta oli lopulta päätynyt tähän. Ihan hyvän kortin hän valitsi :)
From France. En olekaan saanut paljon kortteja Ranskasta, ja on tietenkin kiva saada kortteja sellaisista maista joista ei kortteja usein saa :)


 Päätin pitkän aikomisen jälkeen tehdä itselleni lifestyle-tyyppisen blogin tämän postiblogin lisäksi. Jos kiinnostaa kurkata muuhunkin kuin postielämääni niin blogiin pääse tästä :--)

2 kommenttia:

  1. Mä oisin tykänny tosta Chicago kortista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se munkaan mielestä ruma oo, mutta ei kuulu suosikkeihin :) Mulla lukee mun Postcrossing-profiilissa että turistikortit ei oo mun mieleen, joten lähettäjä ei varmaan oo lukenut sitä ;-)

      Poista